Niet tevreden over het ontvangen product of wilt u het product retourneren omdat het niet functioneert? Via de volgende manier kunt u producten retourneren naar onze organisatie. Indien je gebruik maakt van de '14 dagen niet goed, geld terug garantie' verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 14 dagen na aankoop te melden en het product vervolgens binnen 14 dagen te retourneren. Graag ontvangen wij de producten in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Is het product buiten de 14 dagen of nét teveel gebruikt? Dan ontvang je 75 tot 90% retour van de orginele aankoopsprijs. 


Werking retourproces


    1. Meld uw retour aan via de website. Dit kan door in te loggen op het account waarmee de bestelling is geplaatst (e-mailadres). Onder [bestellingen] vindt u alle geplaatste bestellingen. Zoek hierbij de bestelling op welke u wilt retourneren. Hierna zijn er twee verschillende opties:
      • Reparatieverzoek (defect, ondeugdelijk product)
      • Verzoek tot creditatie (verzoek geld retour of ruilen) - Let op; link vervalt na 15 dagen en is derhalve niet meer zichtbaar na deze periode.
      • Heeft u geen account? Dan kunt u via deze link een retouraanvraag doen: www.geldtel.nl/rma/rma
    2. Na uw retouraanvraag ontvang u een e-mail met daarin een retourcode. Print deze e-mail ofwel schrijf deze code op een briefje en voeg deze toe aan de doos. Dit zodat wij uw retouraanmelding kunnen koppelen aan uw klantaccount en uw pakket niet zoek raakt in het magazijn.
    3. Het product wordt verwacht in het centraal magazijn van Geldtel.nl
      • Ophaalopdracht (€ 6,95). Wij halen het pakket op bij u aan de deur. Wij rekenen enkel de verzendkosten door.
      • Zelfstandig retourzenden (De Schelp 29, 9351NV Leek). U kunt het pakket zelfstandig naar een pakketdienst brengen en versturen t.a.v. ons adres.
    4. Als wij uw product ontvangen, krijgt u van ons een automatische e-mail met de bevestiging.
    5. Afhankelijk van de inhoud van uw aanvraag repareren of crediteren wij de bestelling.

Voorwaarden retourneren


Als het product technisch in redelijk goede staat is en enkel gereinigd dient te worden om goed te functioneren rekenen wij een servicepakket door. De hoogte van dit servicepakket is afhankelijk van het apparaat. Bij munttelmachines en biljettelmachines is reiniging van de machine veelal voldoende om te werking te herstellen. Als u een retourformulier invult en naar ons stuurt gaat u akkoord met bovenstaande. Uiteraard vallen producten met andere technische mankementen (en binnen de garantieperiode) voor rekening van onze organisatie.


Heeft u nog vragen?


Wij zijn op werkdagen bereikbaar op +31(0)594-511350 van 09:00 tot 17:00 uur