Als uw product niet goed functioneert, binnen of buiten de garantieperiode, zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen. Onze technische dienst zal uw product onderzoeken en professioneel repareren. Indien uw product binnen de garantieperiode valt, zullen wij dit kosteloos doen. Houdt daarbij rekening met het feit dat wij daarbij verwachten dat het product goed onderhouden is. Als de oplossing enkel het reinigen van de machine is, dan brengen wij zogenoemde servicepakketten is meerdering. Wij zullen dit met u overleggen.

Door in te loggen op uw account kunt u onder [bestellingen] een reparatieverzoek indienen. Additioneel kunt u daarbij kiezen om het product te laten ophalen of het product zelfstandig op te sturen. 


 


Werking reparatieproces


    1. Meld uw retour aan via de website. Dit kan door in te loggen op het account waarmee de bestelling is geplaatst (e-mailadres). Onder [bestellingen] vindt u alle geplaatste bestellingen. Selecteer hier [reparatieverzoek]
    2. Na uw reparatieverzoek ontvang u een e-mail met daarin een retourcode. Print deze e-mail ofwel schrijf deze code op een briefje en voeg deze toe aan de doos. Dit zodat wij uw reparatie-aanmelding kunnen koppelen aan uw klantaccount en uw pakket niet zoek raakt in het magazijn.
    3. Het product wordt verwacht in het centraal magazijn van Geldtel.nl
      • Ophaalopdracht (€ 6,95). Wij halen het pakket op bij u aan de deur. Wij rekenen enkel de verzendkosten door.
      • Zelfstandig retourzenden (De Schelp 29, 9351NV Leek). U kunt het pakket zelfstandig naar een pakketdienst brengen en versturen t.a.v. ons adres.
    4. Als wij uw product ontvangen, krijgt u van ons een automatische e-mail met de bevestiging.
    5. Mochten er kosten aan de reparatie zijn verbonden, dan communiceren wij dit altijd vooraf.

Voorwaarden retourneren


Als het product technisch in redelijk goede staat is en enkel gereinigd dient te worden om goed te functioneren rekenen wij een servicepakket door. De hoogte van dit servicepakket is afhankelijk van het apparaat. Bij munt- en biljettelmachine is reiniging van de machine veelal voldoende om te werking te herstellen. Als u een retourformulier invult en naar ons stuurt gaat u akkoord met bovenstaande. Uiteraard vallen producten met andere technische mankementen (en binnen de garantieperiode) voor rekening van onze organisatie.


Heeft u nog vragen?


Wij zijn op werkdagen bereikbaar op +31(0)594-511350 van 09:00 tot 17:00 uur