De TITAN-serie POS-terminal met een strak ontwerp, een aluminium behuizing en een True-Flat beeldscherm. Deze revolutionaire terminal is voorzien van een krachtige Intel Core i3 3.30GHZ-processor, een glanzende afwerking en een waterdicht beeldscherm.
Kassasoftware Sioges
De Sioges kassasoftware is speciaal ontworpen om jouw organisatie te voorzien van innovatieve toepassingen en gebruiksgemak bij het bedienen van de kassa. Of je nu een winkelier of horeca-ondernemer bent, deze software is geschikt voor beide branches dankzij de veelzijdige lay-outs. Het kassasysteem biedt een complete oplossing voor retail en horeca, met functies zoals medewerkers-autorisatie, voorraadbeheer, optionele registratie via tafelplattegronden en dynamische rapportages voor optimale controle over jouw organisatie. Het kassasysteem kan eenvoudig zelfstandig geprogrammeerd worden en er zijn geen maandelijkse kosten.
Kloksnelheid processor | Intel Core i3 3.30GHZ |
---|---|
Schermdiagonaal | 15" TFT LCD True Flat |
Exporteren | Ja |
Voorraadbeheer | Ja |
Klanten aanmaken | Ja |
Medewerkers autorisatie | Ja |
Pinkoppeling | Ja, met CCV SMART. |
- Voor 16:00 uur besteld, morgen bij u bezorgd
- Zaterdag & avondlevering mogelijk
- Afhalen bij de dichtsbijzijnde DHL Parcelshop
- 14 dagen retourrecht
Wij helpen met de installatie en configuratie..
De aanschaf van een kassasysteem is een hele stap, wij maken het u zo makkelijk mogelijk. Wij hanteren de volgende werkwijze bij de aanschaf en uitlevering van een kassasysteem.
- Plaats uw bestelling en selecteer hierbij de gewenste randapparatuur (barcodescanner, bonprinter, klantendisplay, kassalade etc.)
- Wij configureren in onze technische dienst uw kassasysteem en softwarelicentie.
- Binnen 24 uur ontvangt u het kassasysteem op de door u opgegeven locatie.
- Bij het opstarten van het systeem ontvangt u een volledig Nederlandstalige handleiding voor de installatie en configuratie. De software is ook in de Nederlandse taal.
- De aanschaf is inclusief 2 uur telefonische support van de helpdesk.
Ondersteuning van topkwaliteit
Wij gaan een stapje verder en geloven dat service belangrijk is om u als ondernemer te ontzorgen. De helpdesk van Geldtel.nl is dagelijks te bereiken voor uw vragen en in staat snel te schakelen indien dat nodig is. Doordat wij vanaf onze helpdesk uw kassasysteem kunnen overnemen (na uw goedkeuring) kunnen wij u praktisch met alle vragen helpen.
Installatie en systeeminrichting op locatie
Wij weten dat iedere onderneming anders is. Uw wensen en eisen aan onze kassasystemen natuurlijk ook. Omdat wij meer dan enkel een kassaleverancier op afstand zijn, helpen we u ook graag persoonlijk. In de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland en Noord-Holland bieden wij installatie op locatie aan. Uw persoonlijke hulp bij het installeren van de kassa.
- Installatie van uw kassasysteem op locatie inclusief het aansluiten van randapparatuur.
- Systeeminrichting en configuratie van de hardware en software;
- Introductie en training op locatie over de omgang met het kassasysteem (producten, rapportages, inrichting van de software);
Randapparatuur voor elke situatie..
De kassasystemen zijn uitbreidbaar met een breed scala aan randapparatuur. Alle randapparatuur voldoet aan onze kwaliteitseisen en werken nauwkeurig samen met uw kassasysteem. Plaatst u een bestelling met randapparatuur dan configureren wij deze met het kassasysteem. Dit zodat u zelf geen instellingen meer hoeft te maken.
Het kassasysteem is te koppelen met
- Barcodescanners (1/2D)
- Bonprinters
- Handhelds
- Weegschaalkoppeling
- CCV pinkoppeling
Pin- en weegschaalkopping
Snel en eenvoudig afrekenen via het kassasysteem kan met de koppeling van pin- en weegschaalapparatuur. De apparatuur wordt direct verbonde met het kassasysteem en is hierdoor in staat met elkaar te communiceren. Met de koppeling kiest u voor een geïntegreerde betaaloplossing die bedragen vanuit de kassa automatisch doorgeeft aan de betaalautomaat. Na betaling ontvangt u direct een melding op het kassasysteem wanneer deze is voltooid.
Inzicht in de statistieken van je onderneming
Sioges beschikt over een uitgebreid pakket van statistieken. Welke product verkopen het meest? Welke omzetgroepen maken de meeste omzet? Ontdek met de uitgebreide mogelijkheden de statistieken van je onderneming. Met meer dan 60 rapportages krijg je direct inzicht in de onderneming en de omzetten. Daarnaast kunnen de rapportages geexporteerd worden via PDF, XLS of direct naar je e-mail worden verzonden.
- Dag-, week- en maandrapportages
- Voorraadbeheer
- Rapportages per medewerker
- Verkoop per klant
- Verkoop per artikel
- Gemiddelde bestedingen
- Uurverkopen
- Omzetvergelijkingen
- Winst
Voorraadbeheer
Het kassasysteem is standaard voorzien van voorraadbeheer en inkoopbeheer. Er valt te werken met een minimale en maximale voorraad, het verschil daar tussen is logischerwijs het inkoopadvies van het kassasysteem.
Beheer producten makkelijk en snel
Met Sioges is het nog makkelijker om je producten snel en efficient toe te voegen aan het kassasysteem. Bij het aanmaken van een product (maar ook achteraf) kunt u het product inhoudelijk wijzigen, voorzien van een afbeelding, toevoegen aan een BTW tarief, voorraad bijhouden of een barcode toevoegen. Zo kunt u het product sneller aanslaan en wordt de klant sneller geholpen.
Zelfstandig toevoegen van producten
Voor het toevoegen van producten heeft u geen kennis nodig van programmeren.
Koppel uw kassasysteem met PIN
Door de samenwerking met CCV is het mogelijk om uw pinautomaat te koppelen aan de software van Sioges. Door de koppeling zorgt u ervoor dat er sneller gewerkt kan worden, minder fouten en dat uw pinbon klopt met het overzicht op het kassasysteem.
De pinkoppeling is te realiseren met de CCV betaalautomaten Vx570/Sc5000/Vx810/Vx820 en Omni 3750/Sc5000. Vanaf heden ook te koppelen middels het tweestapsprotocol met een Vx520/Vx820.
Leverancier |
---|
Kloksnelheid processor | Intel Core i3 3.30GHZ |
---|---|
RAM geheugen | SODIMM DDR3 4Gb (max. 8Gb) |
Touch | Capacitief |
Schermdiagonaal | 15" TFT LCD True Flat |
Operational System | Windows |
---|
Exporteren | Ja |
---|---|
Rapportage e-mailfunctie | Ja |
Voorraadbeheer | Ja |
X/Z Rapportagefunctie | Ja |
Klanten aanmaken | Ja |
---|---|
Klantenkaart | Ja |
Krediet beheer per klant | Ja |
Registreren op factuur | Ja |
Medewerkers niveau | Ja |
---|---|
Medewerkers autorisatie | Ja |
Differentiaties (kleur, maat) | Ja |
---|---|
Grafische weergave | Ja |
Hardlopersscherm | Ja |
Inkoopprijs | Ja |
Korting per artikel | Ja |
Pinkoppeling | Ja, met CCV SMART. |
---|---|
Weegschaal | Nee |
Barcodescanner (1D/2D) | Ja |
Handhelds | Ja |
Garantieperiode
Alle producten van Geldtel.nl worden ontwikkeld conform strenge kwaliteits- en veiligheidsnormen. Wij bieden standaard 2 of 3 jaar garantie op producten. In deze garantieperiode worden defecte onderdelen vervangen en hoeft u niet te rekenen op extra kosten.
Productregistratie
Van elk product registreren wij voor u het serienummer gekoppeld aan uw klantaccount. Via de zoekfunctie [serienummer] kunt u de aankoopdatum, resterende garantieperiode en software (drivers en updates) vinden. Wilt u een product retourneren voor reparatie? Dan kunt u via deze weg een retourformulier aanvragen.