Artikelnummer:
52069
Stel je vraag per e-mail

Met een snel, efficiënt en gebruiksvriendelijk kassasysteem houd je grip op de organisatie en ben je klaar om te groeien. De geleverde kassaterminal is een 15" inch LED beeldscherm met SSD opslag (128GB) en ruim voldoende werkgeheugen. Het systeem draait op Windows IoT 10, waardoor naast de kassasoftware, ook andere programma's actief kunnen zijn in de achtergrond zoals e-mail of Microsoft Office. De WavePos66 is de totaal oplossing voor de retail & horeca. Het kassasysteem biedt tal van functionaliteiten waaronder medewerkers-autorisatie, voorraadbeheer, registratie via tafelplattegronden (optioneel) en beschikt over dynamische rapportages om sturing te geven op jouw organisatie. Het kassasysteem is geheel zelfstandig te programmeren en er is geen maandelijkse bijdrage. Beschikt over WiFi.

De getoonde prijs is inclusief 2 uur telefonische en technische support van onze supportafdeling. 

Kloksnelheid processor Intel® Celeron® Bay-Trail J1900 Processor
Schermdiagonaal 15 inch (LCD)
Exporteren Exportfunctie naar PDF, XLS.
Voorraadbeheer Ja
Klanten aanmaken Ja
Medewerkers autorisatie Pincode / magneetkaart
Pinkoppeling Ja
Stel uw eigen product samen

Wij geven u de mogelijkheid, afhankelijk van uw situatie, zelfstandig de apparatuur te configureren. Heeft u vragen over de configuratie dan kunt u contact opnemen met onze organisatie.

* Verplichte velden

Kassasysteem met Windows IoT 10
Product Name:
Kassasysteem met Windows IoT 10
Artikelnummer:
52069

Op voorraad (levering binnen 24 uur)

€ 0,00

€ 0,00 Incl. BTW
  • Voor 16:00 uur besteld, morgen bij u bezorgd
  • Zaterdag & avondlevering mogelijk
  • Afhalen bij de dichtsbijzijnde DHL Parcelshop
  • 14 dagen retourrecht



Wij helpen met de installatie en configuratie..

De aanschaf van een kassasysteem is een hele stap, wij maken het u zo makkelijk mogelijk. Wij hanteren de volgende werkwijze bij de aanschaf en uitlevering van een kassasysteem. 

  1. Plaats uw bestelling en selecteer hierbij de gewenste randapparatuur (barcodescanner, bonprinter, klantendisplay, kassalade etc.)
  2. Wij configureren in onze technische dienst uw kassasysteem en softwarelicentie.
  3. Binnen 24 uur ontvangt u het kassasysteem op de door u opgegeven locatie.
  4. Bij het opstarten van het systeem ontvangt u een volledig Nederlandstalige handleiding voor de installatie en configuratie. De software is ook in de Nederlandse taal. 
  5. De aanschaf is inclusief 2 uur telefonische support van de helpdesk. 

Ondersteuning van topkwaliteit

Wij gaan een stapje verder en geloven dat service belangrijk is om u als ondernemer te ontzorgen. De helpdesk van Geldtel.nl is dagelijks te bereiken voor uw vragen en in staat snel te schakelen indien dat nodig is. Doordat wij vanaf onze helpdesk uw kassasysteem kunnen overnemen (na uw goedkeuring) kunnen wij u praktisch met alle vragen helpen.

Installatie en systeeminrichting op locatie

Wij weten dat iedere onderneming anders is. Uw wensen en eisen aan onze kassasystemen natuurlijk ook. Omdat wij meer dan enkel een kassaleverancier op afstand zijn, helpen we u ook graag persoonlijk. In de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland en Noord-Holland bieden wij installatie op locatie aan. Uw persoonlijke hulp bij het installeren van de kassa.

  • Installatie van uw kassasysteem op locatie inclusief het aansluiten van randapparatuur.
  • Systeeminrichting en configuratie van de hardware en software;
  • Introductie en training op locatie over de omgang met het kassasysteem (producten, rapportages, inrichting van de software);

Randapparatuur voor elke situatie..

De kassasystemen zijn uitbreidbaar met een breed scala aan randapparatuur. Alle randapparatuur voldoet aan onze kwaliteitseisen en werken nauwkeurig samen met uw kassasysteem. Plaatst u een bestelling met randapparatuur dan configureren wij deze met het kassasysteem. Dit zodat u zelf geen instellingen meer hoeft te maken. 

Het kassasysteem is te koppelen met

  • Barcodescanners (1/2D)
  • Bonprinters
  • Handhelds
  • Weegschaalkoppeling
  • CCV pinkoppeling

Pin- en weegschaalkopping

Snel en eenvoudig afrekenen via het kassasysteem kan met de koppeling van pin- en weegschaalapparatuur. De apparatuur wordt direct verbonde met het kassasysteem en is hierdoor in staat met elkaar te communiceren. Met de koppeling kiest u voor een geïntegreerde betaaloplossing die bedragen vanuit de kassa automatisch doorgeeft aan de betaalautomaat. Na betaling ontvangt u direct een melding op het kassasysteem wanneer deze is voltooid.

Inzicht in de statistieken van je onderneming

Sioges beschikt over een uitgebreid pakket van statistieken. Welke product verkopen het meest? Welke omzetgroepen maken de meeste omzet? Ontdek met de uitgebreide mogelijkheden de statistieken van je onderneming. Met meer dan 60 rapportages krijg je direct inzicht in de onderneming en de omzetten. Daarnaast kunnen de rapportages geexporteerd worden via PDF, XLS of direct naar je e-mail worden verzonden.

  • Dag-, week- en maandrapportages
  • Voorraadbeheer
  • Rapportages per medewerker
  • Verkoop per klant
  • Verkoop per artikel
  • Gemiddelde bestedingen
  • Uurverkopen
  • Omzetvergelijkingen
  • Winst

Voorraadbeheer

Het kassasysteem is standaard voorzien van voorraadbeheer en inkoopbeheer. Er valt te werken met een minimale en maximale voorraad, het verschil daar tussen is logischerwijs het inkoopadvies van het kassasysteem.

Beheer producten makkelijk en snel

Met Sioges is het nog makkelijker om je producten snel en efficient toe te voegen aan het kassasysteem. Bij het aanmaken van een product (maar ook achteraf) kunt u het product inhoudelijk wijzigen, voorzien van een afbeelding, toevoegen aan een BTW tarief, voorraad bijhouden of een barcode toevoegen. Zo kunt u het product sneller aanslaan en wordt de klant sneller geholpen. 

Zelfstandig toevoegen van producten

Voor het toevoegen van producten heeft u geen kennis nodig van programmeren. 

Kassasoftware voor winkeliers en horeca-ondernemers 

Kassasoftware Siodroid (Android) en Sioges (Windows) werkt voor jouw organisatie door de innovatieve toepassingen en het gemak om de kassa te bedienen. De software is geschikt voor zowel winkeliers als horeca-ondernemers. Dankzij de verschillende lay-outs is het kassasysteem makkelijk toe te passen in alle branches en zullen alle functionaliteiten aangepast worden op basis van de branche. In de horeca is het bijvoorbeeld mogelijk om te registreren in zones of tafels. Uiteraard is deze functie niet van toepassing in de retail of detailhandel.

  • Grip op cijfers hoeft niet ingewikkeld te zijn. Via Siodroid kunt u gemakkelijk gegegevens segmenteren en diverse rapporten opvragen met één simpele klik. 
  • Vul je voorraadniveau's rechtstreeks vanuit je kassasysteem in en krijg direct een inkoopadvies vanuit de kassa.
  • Optimale beveiliging voor uw CCV pinkoppeling (tweestapsprotecol). Koppelen met alle CCV smart oplossingen. 
  • Mogelijkheid om Siodroid in netwerk te plaatsen met diverse afrekenpunten
  • Geef medewerkers verschillende rechten en een eigen toegangscode tot de kassa
  • Importeer en exporteer gegevens (Excel) en back-ups naar Dropbox
Technische specificaties
Fabrikant
Leverancier
Hardware
Kloksnelheid processor Intel® Celeron® Bay-Trail J1900 Processor
RAM geheugen 4GB DDR3L
Touch Capacitief
Schermdiagonaal 15 inch (LCD)
Operating system
Operational System Windows 10 IoT
Rapportagefuncties
Exporteren Exportfunctie naar PDF, XLS.
Rapportage e-mailfunctie Ja
Voorraadbeheer Ja
X/Z Rapportagefunctie Ja
Klantbeheer
Klanten aanmaken Ja
Klantenkaart Ja, via een magneetkaart.
Krediet beheer per klant Ja
Registreren op factuur Ja
Medewerkers
Medewerkers niveau Verschillende niveau's
Medewerkers autorisatie Pincode / magneetkaart
Artikelen
Differentiaties (kleur, maat) Ja
Grafische weergave Ja
Hardlopersscherm Ja
Inkoopprijs Ja
Korting per artikel Ja
Randapparatuur
Pinkoppeling Ja
Weegschaal Ja
Barcodescanner (1D/2D) Ja
Handhelds Ja
Video's Toon 0 beschikbare video's
Downloads Bekijk 0 beschikbare downloads
Garantie

Garantieperiode

Alle producten van Geldtel.nl worden ontwikkeld conform strenge kwaliteits- en veiligheidsnormen. Wij bieden standaard 2 of 3 jaar garantie op producten. In deze garantieperiode worden defecte onderdelen vervangen en hoeft u niet te rekenen op extra kosten. 

Productregistratie

Van elk product registreren wij voor u het serienummer gekoppeld aan uw klantaccount. Via de zoekfunctie [serienummer] kunt u de aankoopdatum, resterende garantieperiode en software (drivers en updates) vinden. Wilt u een product retourneren voor reparatie? Dan kunt u via deze weg een retourformulier aanvragen. 

Slava Yurthev Copyright