Tabby is een nieuw en innovatief kassasysteem dat dezelfde functionaliteit biedt als standaard- of cloud POS-producten, tegen onvergelijkbaar lage kosten. Het is een kleine doos met ingebouwde webserver en embedded applicatiesoftware. Het is een niet-cloud, weboplossing, die geen internetverbinding vereist en werkt met elk browsergevoelig apparaat.
Om een complete oplossing op te bouwen, kunnen tablets of andere mobiele apparaten worden gebruikt (BYOD - breng uw eigen apparaat mee). Eén Tabby-doos kan maximaal 8 tabletten aan daarom zijn de kosten zo laag.
Er zijn geen software-installaties of kosten van royalty's voor besturingssystemen of cloudkosten nodig. Sluit Tabby gewoon aan op uw lokale netwerk, gebruik uw tablet of smartphone en u bent klaar om te verkopen. Door een andere tablet toe te voegen heb je een nieuw werkstation dat je PoS printer kan delen! Zowel retail- als horecaversies zijn beschikbaar.
Exporteren | Exportfunctie naar PDF, XLS. |
---|---|
Voorraadbeheer | Ja |
Klanten aanmaken | Ja |
Klantenkaart | Ja, via een magneetkaart. |
Medewerkers niveau | Verschillende niveau's |
Pinkoppeling | Ja |
- Voor 16:00 uur besteld, morgen bij u bezorgd
- Zaterdag & avondlevering mogelijk
- Afhalen bij de dichtsbijzijnde DHL Parcelshop
- 14 dagen retourrecht
Altijd inzicht in uw omzetgegevens, waar ter wereld.
Niet alleen grote ondernemers willen inzicht in de resultaten van de organisaties, ook kleine ondernemers hebben behoefte aan een realtime dashboard. Cashpoint beschikt over een realtime dashboard met alle informatie over uw bedrijf. Wilt u op dit moment weten hoe uw bedrijf draait? Dan kunt u via elk apparaat makkelijk inloggen en de historische gegevens van het kassasysteem opvragen. De informatie die u ziet, is live te volgen. Daarnaast kunt u via het dashboard uitgebreide rapportages inzichtelijk maken.
Standaard beschikt Cashpoint over 50 verschillende rapportages die u kunt exporteren naar XML, CSV of PDF en vervolgens naar uzelf kunt e-mailen.
Koppel gemakkelijk 8 apparaten aan één Cashpoint device
Een van de voordelen van Cashpoint is dat het u vrijheid biedt op welk systeem en op welke manier u Cashpoint gebruikt. In drukke tijden kunt u makkelijk met een tablet of mobiele telefoon een extra afrekenpunt creëren. Hierdoor ontstaan er bijvoorbeeld geen lange wachttijden bij het afrekenen of kunt u direct aan tafel de bestellingen opnemen. Aan Cashpoint kunnen maximaal 8 verschillende devices gekoppeld worden tegelijkertijd.
- Koppel gratis tot 8 verschillende apparaten aan één Cashpoint device zonder licentiecodes. Hierdoor heeft u alle vrijheid welke device u gebruikt voor het afrekenen.
- Vormgeving past zich automatisch aan zodoende dat u alle functies kunt gebruiken zowel mobiel alsmede tablet.
Handhelds aan tafel
Creëer in een handomdraai een extra handheld door in te loggen op Cashpoint met uw mobiele apparaat. De keuze voor welke handheld is aan u, zolang de handheld maar beschikt over een browser (Chrome, Safari of IE). Op de handheld kunt u bestellingen toewijzen aan een tafel, specifieke wensen doorgeven en bestellingen doorsturen naar de keuken of bar. Hierdoor werkt u aanzienlijk sneller en heeft u een hogere klanttevredenheid. Voortaan neemt u met elk toestel bestellingen op met een handheld aan tafel.
Registreer en teken je eigen plattegronden
In Cashpoint kunt u als restaurant gebruik maken van de plattegronden om uw tafels te organiseren. De plattegronden zijn onder te verdelen in zones, hierbij kunt u denken aan buiten, binnen of juist de bar. De inhoud van de plattegronden, de layout, kunt u zelf intekenen en voorzien van tafels en objecten.
Via de registratiestand kunt u een tafel selecteren en de producten registreren. De inhoud van de tafel wordt dan door Cashpoint automatisch onthouden. Hierdoor kunt u de tafel verlaten in de registratiestand, andere registraties maken en later de tafel terugpakken om bijvoorbeeld af te rekenen. Daarnaast kunt u makkelijk tafels verplaatsen, splitsen of verwijderen.
Exporteren | Exportfunctie naar PDF, XLS. |
---|---|
Rapportage e-mailfunctie | Ja |
Voorraadbeheer | Ja |
X/Z Rapportagefunctie | Ja |
Klanten aanmaken | Ja |
---|---|
Klantenkaart | Ja, via een magneetkaart. |
Krediet beheer per klant | Ja |
Registreren op factuur | Ja |
Medewerkers niveau | Verschillende niveau's |
---|---|
Medewerkers autorisatie | Pincode / magneetkaart |
Differentiaties (kleur, maat) | Ja |
---|---|
Grafische weergave | Ja |
Hardlopersscherm | Ja |
Inkoopprijs | Ja |
Korting per artikel | Ja |
Pinkoppeling | Ja |
---|---|
Weegschaal | Ja |
Barcodescanner (1D/2D) | Ja |
Handhelds | Ja |
Garantieperiode
Alle producten van Geldtel.nl worden ontwikkeld conform strenge kwaliteits- en veiligheidsnormen. Wij bieden standaard 2 of 3 jaar garantie op producten. In deze garantieperiode worden defecte onderdelen vervangen en hoeft u niet te rekenen op extra kosten.
Productregistratie
Van elk product registreren wij voor u het serienummer gekoppeld aan uw klantaccount. Via de zoekfunctie [serienummer] kunt u de aankoopdatum, resterende garantieperiode en software (drivers en updates) vinden. Wilt u een product retourneren voor reparatie? Dan kunt u via deze weg een retourformulier aanvragen.